|
tsjechie-forum.com Het enige echte forum over Tsjechie!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
dutch
|
Geplaatst: Wo Feb 03, 2010 23:43 pm Onderwerp: Weer één |
|
|
www.czeuroconnection.nl
Ze zijn 10 jaar in het buitenland geweest en sinds 2009 terug in Tsjechie, maar is een professioneel bedrijf met veel ingangen in de Tsjechische vastgoedmarkt, de financiële markt en bij overheidsinstanties.
Dat hebben ze dus snel gedaan  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Robert

Geregistreerd op: 04 Mrt 2005 Berichten: 2550 Woonplaats: Kunovice / Lopenik
|
Geplaatst: Do Feb 04, 2010 16:52 pm Onderwerp: |
|
|
Ik weet nu dat het achterbakse mensen zijn. Ze hebben op 17 februari 2009 bij mij informatie gevraagd en hebben zich voorgedaan als een potentieele koper. Het was ze alleen maar te doen om de tarievenlijst. Als je hun tarieven bekijkt, komen die overeen met die van mij.
Verder is het bedrijf ingeschreven op 23.10.2008 hetgeen inhoud dat ze pas erg kort op de markt bezig zijn. Veel ervaring zullen ze niet hebben opgedaan, want sinds die tijd ligt de hele markt op z'n gat. De belangstelling is minimaal,deKroon is te duur, de prijzen van de huizen te hoog en het aanbod is minimaal waarbij de kwaliteit veelminder is dan voorheen.
Als zij denken een graantje mee te pikken, zullen ze het moeilijk krijgen. Ondanks dat de markt flauw is, zijn er wel wat concurrenten bij gekomen. En iedereen wil er aan verdienen. En dat, terwijl er steeds meer kopers zijn die op eigen houtje een aankoop willen realiseren.
O, en als er mensen zijn die nu denken dat het mij te doen is om een collega de grond in te stappen, laat ik die dan even de oogjes openen. Ik ben niet meer direct actief op de makelaarsmarkt bezig. Ik ben er niet van afhankelijk en kan zonder. Als ik er iets in doe, dan moet het met plezier gebeuren en de mensen kunnen mij inhuren voor deeltaken waarbij ze per uur betalen. Daarbij huren ze iemand in die menig jaar ervaring heeft met OG en daarnaast ook veel weet van het dagelijkse leven in Tsjechie. _________________ Jong zijn is jong denken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
smileyfromcz

|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 19:06 pm Onderwerp: |
|
|
Het moet zo zijn dat er aan mijn zijde een programma fout is....anders snap ik het niet...
Vanmiddag heb ik hier een reaktie gepost en daarop kreeg ik een antwoord van Robert.....bijde posten zijn ineens weg....programma fout aan mjn zijde ??
Dus heb ik daarop een reaktie geplaatst..... Ook weg...
Is dit toeval of niet ?? Robert....neem jij berichten weg zonder reden gewoon omdat ze je niet bevallen .... ?
Als dat zo is... (kan het nog niet geloven) wil ik graag weten waarom....
PS....
Ik heb voor mezelf maar even een kopie van deze topic op m'n PC opgeslagen....zodat ik later nog weet wat ik heb geschreven.. !! _________________ Ikke dus, Smiley...from CZ |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Robert

|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 19:31 pm Onderwerp: |
|
|
Smiley, je hebt een aantal uren geleden een PM van mij gehad. Misschien wil je eerst die even lezen...................................... _________________ Jong zijn is jong denken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lena sanders
Geregistreerd op: 23 Mei 2009 Berichten: 90 Woonplaats: Lipno nad Vltavou
|
Geplaatst: Za Mrt 13, 2010 8:49 am Onderwerp: |
|
|
Wat jammer,dat een nieuw jong bedrijf direct al een stempel krijgt !! _________________ Groet van Lena |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Robert

|
Geplaatst: Za Mrt 13, 2010 10:39 am Onderwerp: |
|
|
| lena sanders schreef: | | Wat jammer,dat een nieuw jong bedrijf direct al een stempel krijgt !! |
Beste Lena,
Waarom zou zo'n nieuwkomer op de markt, niet besproken mogen worden ?
Als deze mensen een eigen visie zouden hebben en iets unieks zouden presenteren, dan had hier ook een positief verhaal mogen staan. Ze pikken echter de tarieven op een achterbakse manier van mij en de teksten die ze op hun website hebben staan, is een samenraapsel van diverse websites in de branche. Verder schrijven ze zaken op die ze niet waar kunnen maken. Op de eerste plaats zijn ze niet uniek, want er zijn meer bedrijven die meerdere talen beheersen en op de hoogte zijn van de Tsjechische cultuur. Waarschijnlijk zijn die bedrijven veel beter op de hoogte, omdat die de laatste jaren actief zijn geweest. Deze mensen schrijven doodleuk dat ze de laatste 10 jaar in het buitenland zijn geweest, maar dat ze wel een rijke ervaring hebben in het Tsjechische onroerend goed en de cultuur snappen. Ik kan je vertellen dat als je er 10 jaar 'uit' bent geweest, dat taal, cultuur en ook de handel drastisch veranderd kan zijn. Als deze mensen goed ingevoerd zouden zijn in de OG markt, dan zouden ze niet eens beginnen, want de markt ligt geheel op z'n gat.
Je kunt je overigens afvragen of ze serieus zijn. Ze hebben namelijk meerdere beroepsgroepen, zoals reisburo, handel, vetalingen, etc. Dus ze concentreren zich niet eens op het makelaarsvak. Mijnsinziens zijn dit de zogenaamde eendagsvliegen. _________________ Jong zijn is jong denken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|