|
tsjechie-forum.com Het enige echte forum over Tsjechie!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Robert

Geregistreerd op: 04 Mrt 2005 Berichten: 2550 Woonplaats: Kunovice / Lopenik
|
Geplaatst: Ma Nov 16, 2009 21:04 pm Onderwerp: Project kasteel Zacler en Johannes P. |
|
|
Afgelopen week heeft Johannes P. te kennen gegeven zijn verhaal inzake project kasteel Zacler, niet meer voort te willen zetten op dit forum. De exacte reden van dit besluit is niet bij mij bekend. Er is wat correspondentie geweest en ook heeft Johannes P. zich openlijk negatief uitgelaten tegen over bepaalde mensen hier op het forum. Blijkbaar was de irritatie hoog en voelde hij zich niet meer thuis op dit forum. Waar hij zich dan wel thuis voelt zal de vraag zijn. Maar dat is zijn probleem.
Het vervelende is echter dat Johannes P. het forum wilde torpederen. Hij heeft stiekum alle berichten die hij geschreven heeft, verwijderd van het forum. Ik heb toen besloten om de gehele, inmiddels onleesbare topic, te verwijderen en het complete verhaal 'uit naam van Johannes P.' nogmaals in een aparte topic te plaatsen.
De daad van Johannes P. heeft er toe geleid dat hij momenteel niet welkom is op dit forum en zijn account is (tijdelijk) geblokkeerd. Dit forum legt niet snel een ban op, maar in dit geval is het onvermijdelijk. _________________ Jong zijn is jong denken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Robert

Geregistreerd op: 04 Mrt 2005 Berichten: 2550 Woonplaats: Kunovice / Lopenik
|
Geplaatst: Di Nov 17, 2009 10:52 am Onderwerp: |
|
|
De oplettende lezer zal het zeker zijn opgevallen dat de laatste aflevering uit de topic "project kasteel Zacler' is verdwenen. Ons forum had daar geen recht op, immers het was nooit op het forum geplaatst. Johannes P. alias John Damink heeft mij persoonlijk op deze fout gewezen. Hieronder een stukje van de correspondentie. Wat de heer Damink exact bedoeld met ‘nu nog’ en “jouw van repliek te dienen” mag iedereen voor zich bedenken. Er gaat wel een zekere dreiging van uit. Dat is dan ook de reden waarom ik graag dit dreigement openbaar wens te maken, zodat meerdere mensen op de hoogte zijn van zijn mogelijke bedoelingen.
| Citaat: | Ik vraag je (nu nog) vriendelijk deze aflevering van mijn verhaal te verwijderen, niet nogmaals dezelfde “fout” te maken en stel je hiermee officieel verantwoordelijk voor inbreuk op mijn auteursrecht.
Een goede raad mijnerzijds, neem mijn waarschuwing ter harte. Project Kasteel Zacler was slechts een “zijweggetje” voor mij. Een project dat helaas niet geworden is wat ik ervan verwacht had. Bega echter niet de fout te denken dat je me kent door “het verhaal”. Ik beschik over voldoende middelen en contacten om, laten we het zwakjes uitdrukken, jouw “van repliek” te dienen. |
Ons forum hangt nog een mogelijk proces inzake auteursrecht boven het hoofd. Ik ben daar niet bang voor. Het auteursrecht berust bij Johannes P. en niet bij ons forum. Wel hebben we een publicatierecht verworven, omdat Johannes P. de bijdrages zelf heeft aangeleverd. Dat hij ze verwijderd heeft, staat geheel los van het recht dat wij verkregen hebben. Wij zijn gerechtigd om de reeds gepuliceerde teksten weer op het forum te plaatsen. _________________ Jong zijn is jong denken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|